Порядок оформлення замовлення та документообіг при безготівковому розрахунку:

1. Безготівковий розрахунок можливий тільки з тими Клієнтами, з якими підписаний Договір Комісії.
Договір підписується з кожним Клієнтом один раз. Згідно з таким Договором, Клієнт оплачує повну вартість замовленого товару і послуги з доставки одним платежем на рахунок Zakaz.ua.

Для підписання Договору Комісії та наступного виставлення рахунку, Клієнт має надати наступні реквізити:

1. Назва організації
2. Номер ЄДРПОУ
3. ІПН (Індивідуальний Податковий Номер)
4. Платник/не-платник ПДВ. Якщо платник ПДВ, вказати номер свідоцтва платника ПДВ. (Zakaz.ua є платником ПДВ)
5. Банківські реквізити: р/р, банк, МФО банку
6. Юридична адреса та адреса для листування
7. Міський телефонний номер для зазначення на податкових накладних.


Ви можете надіслати зазначені реквізити у відсканованому вигляді на [email protected]. У нас немає можливості прийняти факс.

Обов'язково зробіть відмітку "безготівковий розрахунок" на сторінці оформлення замовлення!

2. Після оформлення замовлення на сайті, формується та відправляється Клієнту ПДФ-файл з рахунком-фактурою, згідно з яким Клієнт оплачує своє замовлення, та Договір Комісії (якщо раніше такий Договір ще не був підписаний).

3. Клієнт вносить оплату згідно рахунку-фактурі. В призначенні платежу Клієнту необхідно зазначити наступне:
«Послуги згідно з Замовленням №__ від ______ до Договору комісії №__ від _____».
Після отримання оплати, замовлення збирається й проводиться через касу. Клієнту в ПДФ-файлі надсилається Звіт-акт.
3.1. Якщо вартість придбаних товарів менше, ніж та, що була оплачена Клієнтом згідно рахунка-фактури, різниця може бути повернена на рахунок Клієнта (Клієнт для цього має направити лист-запит на повернення помилково перерахованих коштів), або на суму цієї різниці Клієнту може бути зменшена вартість однієї з майбутніх доставок в рахунок Авансового Платежу.

4. Разом із замовленням кур'єр доставляє Клієнту копію фіскального чека від NOVUS, оригінал рахунку, а також підписані з боку Zakaz.ua Звіт-акт і Договір Комісії (якщо раніше такий Договір ще не підписувався). В свою чергу, Клієнт має передати кур'єру заздалегідь роздруковані та підписані зі свого боку Звіт-акт та Договір.

5. Податкова накладна буде доступна через M.E.Doc або надіслана email листом протягом трьох робочих днів з дня доставлення замовлення. Паперова копія Податкової накладної буде надіслана Клієнту протягом п'яти робочих днів з дня доставлення замовлення.

УВАГА! У випадку отримання замовлення самовивозом у обраному магазині необхідно буде пред'явити паспорт та довіренність.

Шаблони документів можна скачати тут:

Договір Комісії Скачати в форматі PDF

Рахунок Скачати в форматі PDF

Звіт-акт Скачати в форматі PDF

Лист на повернення коштів Скачати в форматі PDF